2019-05-20 05:00Pressmeddelande

Dagliga säljpodden Snacka Sälj firar 200 avsnitt

Den 20 maj firar den dagliga säljpodden Snacka Sälj 200 avsnitt!Den 20 maj firar den dagliga säljpodden Snacka Sälj 200 avsnitt!

Den dagliga podden Snacka Sälj! startade våren 2018 och gick direkt upp till plats 6 på Itunes topplista, kategori näringsliv. Idag firar den 200 avsnitt!

Podden Snacka Sälj! har sedan starten våren 2018 publicerat nya avsnitt i en rasande fart. Det som började med två avsnitt i veckan blev efter efter en tid en daglig podd med ett nytt avsnitt varje vardag. Poddens mål är att genom korta avsnitt inspirera med konkreta säljtips, som man som säljare direkt kan prova.

- Gensvaret har varit över förväntan, berättar Säljarnas förbundsordförande Jan Zetterström, det är fantastiskt att vi enkelt kan dela med oss av så pass bra dagliga säljtips!

Snacka Sälj! gästas löpande av säljprofiler som Emma Wallin, Navid Fard, Helena Lehmus och säljforskaren från Handelshögskolan Lars-Johan Åge. Det tvåhundrade avsnittet gästas av den populära utbildaren och LinkedIn-profilen Leonardo Johansson.

- Helt otroligt med 200 avsnitt och nedladdningsrekord varje månad, säger programledaren Tomas Tränkner, Snacka Sälj! har blivit en hyllning till säljyrket, det finns så mycket värde i bra säljare.

Snacka Sälj! fortsätter med nya avsnitt varje vardag under 2019.

Lyssna på avsnitt 200 av Snacka Sälj!

Om Säljarnas

Säljarnas Riksförbund är ett opolitiskt riksförbund med fackliga rättigheter och kollektivavtal anpassat för den individuella säljaren. Med kärnan av säljare för säljare bedrivs verksamheten över hela Sverige. Säljarnas har 10 lokalavdelningar med huvudkontor och juristavdelning i Stockholm. Besök oss gärna på www.saljarnas.se för mer information.